Get Adobe Flash player

20c493da-c0e2-4093-8be4-94f72f028bca_20120615011556_Jak-dbac-o-siebie-64Współcześnie coraz częściej pracujemy w trybie siedzącym. Praca biurowa staje się standardem, ale z drugiej strony siedzący tryb życia nie jest naturalny dla człowieka. W ten sposób mogą pojawiać się różne schorzenia jakie związane są z układem kostnym, czy krążenia. Jeśli dużo czasu w ciągu dnia spędzamy siedząc, powinniśmy przede wszystkim zadbać o korzystanie z odpowiednich krzeseł. W zależności od możliwości ustawiania takich krzeseł, możemy znacznie zmniejszyć obciążenia na nasz kręgosłup. Siedząc nie powinniśmy pozwalać, by nasze nogi swobodnie zwisały dlatego krzesła biurowe muszą być odpowiednie. W ten sposób znacznie utrudniamy normalne krążenie krwi w naszym organizmie. Nogi powinny przede wszystkim dotykać podłoża pod kątem dziewięćdziesięciu stopni. Gdy w pracy spędzamy czas siedząc dobrze jest decydować się na uprawianie sportów związanych z ruchem. Dobrym rozwiązaniem jest decydowanie się na uprawianie biegania, czy jazdy na rowerze. W ten sposób możemy rozruszać nasze stawy. Mamy również możliwość poprawienia metabolizmu naszego organizmu. Dobrze jest również w trackie wykonywanie pracy robić przerwy i wykonywać proste ćwiczenia w pozycji stojącej. Nie powinniśmy również zapominać o odpowiednim odżywianiu się, czyli unikaniu nadmiernych ilości tłuszczy w potrawach.